Pensiunea Cristiana din Corbu grade

Corbu, sat Corbu, str. Cabanei, nr. -  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.92 / 5 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.5
   Marius din Ocnele Mari
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2018 - 16.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatiu joaca copii
teren fotbal
priveliște superbă
thumb_down
Aprecieri negative:
Puține frigidere
Răspunsul unității:
Sezonul viitor vom achizitiona mai multe frigidere.
   Daniela-nicoleta din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2018 - 19.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte liniște, gazdă plăcută și vorbăreață. Se pot realiza diferite activități în incinta cazării.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nțari foarte mulți, ar fi perfect dacă s-ar monta ceva pentru ei.
Plaja Corbu e foarte aglomerată și cu un drum rău, nu o recomand.
Răspunsul unității:
Deoarece pensiunea este localizata pe malul lacului tantarii sunt la ei acasa.Vom lua masuri in plus sezonul viitor, pentru indepartarea acestora.
   Bogdan din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2018 - 26.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte curată ,liniste,mâncare foarte buna,personal amabil,răcoare noaptea in camera deși nu este aer Conditionat .multumesc pentru ospitalitate ne vedem la anu✌️
thumb_down
Aprecieri negative:
La priza când băgăm 2 telefoane la încărcat si mergea si televizorul nu mai făcea fata priza ,presiunea la apa scădea când se irigau culturile de lângă pensiune
Răspunsul unității:
Apa cu care irigam cultura de porumb este din lac iar apa de la robinet, vine pe conducta diferita si anume de la raja Constanta.Presiunea apei nu depinde de noi.
   Daniela D din Bucuresti
nota: 9.67
schedule sejur: 16.08.2018 - 19.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terenurile sport, mancarea, oameni foarte amabili si draguti!
   Margareta din Braila
nota: 9
schedule sejur: 21.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
CONTACT UNITATE
Marin Daniela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.