adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Patricia din Corbeni

comuna Corbeni , sat Oeștii-Pământeni, str. Principala, nr. 606C (la aprox. 16.7 km de centrul loc. Lacul Vidraru)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Patricia din Corbeni


   Andrei Marius din Adjud
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea arata la fel de bine ca in poze, poate chiar mai bine!
Proprietarii au fost amabili, nu ne-au deranjat si ne-au servit ori de cate ori am avut nevoie.
Locurile pentru parcare au fost suficiente, avand in vedere faptul ca am venit cu 9 masini.
Se pot vizita foarte rapid atractiile turistice din zona.
Living spatios si bucatarie complet utilata!
Recomand cu incredere cazarea la aceasta pensiune!
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam pe la noi
   Oae L. din Albestii De Arges
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost peste asteptari.Locul amplasarii pensiuni, confortul camerei, curatenia si amabilitatea personalui.Recomand cu caldura acesta pensiune.Cu siguranța vom reveni! Felicitări pensiunea Patricia
   Constantin B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.01.2016 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte ospitaliera, o zona linistita.
Se afla la o distanta rezonabila de obiectivele turistice din zona.
Multumesc pentru primirea calduroasa pe care am avut-o, cu siguranta o sa ma intorc!
   Stefan O. din Focsani
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 31.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Neseriosi, nu au raspuns solicitarii de rezervare!

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Multumim ___???
   Liviu din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 11.08.2015 - 13.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentie, interes pentru turisti, disponibilitate, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost.
CONTACT UNITATE
Bajan Costel & Stefania
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,