Pensiunea Meridian din Corbeni

Corbeni, sat Oeștii-Ungureni, nr. 289  
la aproximativ 16.7 km de centrul localității Lacul Vidraru
Marta din Marginea

Curățenie exemplara Camere spațioase,foarte frumoase Personal amabil Mâncarea la restaurant foarte buna

​Capacitate: 28 adulți în 14 spații de cazare
Pensiunea Meridian*** este așezatã pe marginea râului Argeș, în satul Oești, comuna Corbeni, județul Argeș. Satul Oești este situat pe valea Argeșului, la poalele munților Fagãraș. Acesta se afla la 150 km depãrtare de București, capitala României, la 50 km de Pitești, reședința județului Argeș și la 13 km de municipiul Curtea de Argeș, pe drumul național Dn7c Pitești - Curtea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check schimb valutar
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Mihai Dinescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.