adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Zuzette din Constanta

Constanta , str. Cuartului, nr. 12  
Nota 9.7/10 Excepțional !
8 recenzii
Adrian din Targoviste (25.07.2017)

Un concediu reusit la Vila Zuzette,gazde primitoare si foarte amabile.La capitolul minusuri nu am nimic de obiectat .Felicitari.

​Capacitate: 6 adulți și 6 copii în 3 spații de cazare.
Inchiriez garsoniere cu baie si bucatarie pe malul lacului, la intrare in statiunea Mamaia, zona Campus ( Tomis Nord ) langa Baza Nautica UMC , la curte , Tv, Internet wireless, Incalzire centrala, Aer conditionat.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Goro
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,