adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Trandafir din Constanta

Constanta , str. Trandafirului, nr. 28BIS  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:8.4

Recenziile vilei Trandafir din Constanta


   Razvan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat
- Zona linistita
- Personal cumsecade si foarte primitor
   Daniel Dumitru din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 21.03.2017 - 31.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie la maxim, personal foarte amabil, dotari excelente
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am, toate sunt in regula, recomand cu caldura
   Nicolian din Bucureşti
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, ospitalitate, nimic de reproșat.
   Ionut din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat curatenia si faptul ca gazdele au fost foarte primitoare, ne-au pus la dispozitie tot ce puteau pentru a ne simti bine. In plus, totul functiona cum trebuie (aerul conditionat, frigiderul, televizorul, dusul etc.).
thumb_down
Aprecieri negative:
Avand in vedere ca nu eram cu masina, eram la 10 minute pe jos de statia de autobuz si puteam face 45 de minute cu totul pana la plaja daca nu venea autobuzul prea repede. Cu toate acestea, ne-am descurcat si chiar ne-a facut placere sa mergem cu autobuzul double-decker prin oras.
   Marian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 16.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate si deschidere catre necesitatile turistilor. Camera mare, cu mini frigider.
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua un pic cam prea moale (dar asta depinde de coloana fiecaruia).
   Florin din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este noua, mobilerul nou, camerele mari, baie mare.
   Petrus G. din Sannicolau Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 07.11.2014 - 09.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Accesul rapid la principalele strazi ale orasului, zona linistita
CONTACT UNITATE
Chihaia Vasile
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,