adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Radu din Constanta

Constanta , str. Razoare, nr. 60  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.3

Recenziile vilei Radu din Constanta


   Ana din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 05.05.2017 - 07.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,discretie, amabilitate
Răspunsul unității:
Multumim frumos
   Madalin din Mangalia
nota: 9.7
schedule sejur: 30.09.2016 - 03.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mulțumim proprietarilor pentru ca ne-au primit cu copii mici.Apartamentul in care am stat este foarte spațios si a făcut fata cu brio nevoilor noastre.Doamna foarte drăguța si dispusă sa ajute.
thumb_down
Aprecieri negative:
In ziua plecării deși check-out era la 11:30 domnul ,proprietarul vilei, a intrat in apartamentul oferit noua spre închiriere pe la ora 10:00 pe o usa care nu se încuia si care dădea intr-o curte din spate si a ieșit pe usa din fata.Desi i-am spus ca noi aproape am terminat de împachetat si l-am ruga sa nu mai folosească acea cale de acces pana nu eliberam apartamentul a mai folosit-o de doua ori ceea ce ni s-a părut destul de bizar.
   Iuliana Denisa din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 08.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ca la hotel, servicii f bune, am avut absolut tot ce este nevoie intr-o casa, nu neaparat intr-o camera de cazare, deci un mare plus (inclusiv burete de vase si detergent, vesela, etc.). Gazda nu ne-a deranjat cu nimic, ne-am simtit ca acasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
Răspunsul unității:
Multumim frumos
   Madalina din Zarnesti
nota: 10
schedule sejur: 27.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, oameni deosebiti si prietenosi!
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam cu mare drag
   Pompilia din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 16.09.2015 - 22.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde discrete, liniste, curatenie, un concediu reusit din toate punctele de vedere.Multumim gazdelor pentru tot ceea ce ne-au oferit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri, multumim mult ca ati ales sa va petreceti vacanta la noi si va mai asteptam oricand cu mult drag.
   Laurentiu Andrei R. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2015 - 17.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10. Gazdele sunt oameni eleganti si educati care ne-au primit si tratat excelent, cu un simt perfect sincronizat atat pentru nevoia noastra de intimitate cat si pentru placerea unei conversatii bune la o ceasca de cafea. Locatia este foarte curata, spatioasa si mobilata cu bun-gust. Am avut aer conditionat in camere, TV, internet, bucatarie separata la dispozitie. Terasa este mare si acoperita, minunata pentru cafeaua de dimineata si servitul meselor, iar locuri de parcare au fost suficiente la orice ora. Casa este intr-o zona linistita, cu acces usor catre bulevardele mari. Noi (familie cu 3 copii intre 18 si 21 de ani) ne-am simtit perfect acolo. Recomand fara rezerve.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru cuvintele frumoase si pentru ca ati ales sa ne fiti oaspeti.
Va asteptam cu drag si in viitor. Cu respect fam.Radu
   Florin din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 21.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
-proprietarul ne-a luat cu masina de la gara
-locuinta situata in zona linistita, la 5-10 min de mers pe jos fata de statiile de autobuz
-pentru iubitorii de animale, au 2 catelusi adorabili
   Catalin din Curtea De Arges
nota: 9.5
schedule sejur: 09.09.2012 - 15.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte de treaba doamna care ne-a cazat ... Am stat la mansarda iar dimineata primeam din partea casei o cafea. Camera era ok era renovata ventilator si tv in camera.
   H. din Sinaia
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2010 - 28.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul camerei si curatenia, linistea din zona, amabilitatea proprietarilor, etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Dotare camerelor cu veioze, si nu am observat daca exista aer conditionat.
CONTACT UNITATE
Radu Petrica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,