adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Queen Mary din Constanta

Constanta , str. Dorobanti, nr. 36  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Queen Mary din Constanta


   Daniel Ioan din Baia Mare
nota: 7.5
schedule sejur: 20.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plajă dar și de centrul orașului
Constructie nouă, camere cochete
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele cam mici, fara masa și scaune in cameră.
Camerele cu fereastra spre stada nu au parte de liniște.
   Valentina Oana L. din Resita
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este extrem de amabil, incearca in orice situatie sa vina in ajutorul clientilor (chiar daca nu sunt chestiuni legate de cazare). Ne-am simtit bine sfatuiti si `ca acasa`.
Conceptul este bine gandit: camere de lux combinate cu o sala de mese si bucatarie, astfel incat si omul din clasa mijlocie sa-si permita in conditii decente un concediu la mare.
Curatenia este remarcabila! Mai ales ca noi am fost cu fetita noastra in concediu, care are alergie la acarieni.
Saltelele sunt noi, curate, nu am avut probleme deloc. Serviciile sunt deasemenea impecabile. La 3 zile ni s-a schimbat asternutul, iar prosoapele in fiecare zi odata cu curatenia zilnica. Camerele au un design foarte placut, cu balcon, dus cu paravan de sticla, tv, un pat imens, foarte confortabil, si un frigider foarte incapator. De mentionat este si clima, fara de care nu am fi putut dormi linistiti noaptea.
Cel mai mult ne-au placut asternuturile albe, curate de bumbac 100%! Bravo!
Pretul in raport cu conditiile de cazare pentru un concediu in Mamaia sunt potrivite.Distanta pana la plaja nu e mare, si fata de Mc Donalds, supermarketuri, farmacie, brutarie, banca, alte restaurante sau centru este oportuna.
Va multumim mult pentru timpul petrecut la dvs. Vom reveni cu orice ocazie.
Răspunsul unității:
Noi va multumim pentru ca ati ales sa va petreceti concediul alaturi de noi si ne bucuram ca am fost pe masura asteptarilor dumneavoastra!!!
Va asteptam cu mare drag de fiecare data cand veti reveni la Constanta!
   Nina S. din Galati
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut promtitudinea in vederea rezervarii si dorinta de a se concretiza rezervarea!...din pacate pretul era foarte mare fata de ce am gasit fara rezervare...intr-o alta locatie!...poate si cerinta noastra de cazare de o noapte a fost impedimentul!...totusi cat de disperati om fi noi sa ajungem la mare,ar fi corect sa tineti cont si de deranjul de o singura noapte...cu cheltuielile de rigoare de ambele parti....
thumb_down
Aprecieri negative:
Era vorba de 6 ore de stat in camera...dus,toaleta,dormit...mai lasati din preturi!...
   Paul D. din Buzau
nota: 8.8
schedule sejur: 03.06.2015 - 05.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat
personal amabil
bine situata
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,