adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila George din Constanta

Constanta , str. Merisor, nr. 38  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.4/10
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:6.7
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:6.7
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:7

Recenziile vilei George din Constanta


   Richard din Gura Humorului
nota: 9.8
schedule sejur: 07.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost bine.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos pentru apreciere si va mai asteptam .
   Cristian din Timisoara
nota: 5.3
schedule sejur: 07.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate personal
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier vechi
- suport de cap de dus stricat
- miros urat in baie (de la canalizare)
- zgomote ce se auzeau din vecinatatea camerei
- din cauza unor lucrari ... Pe timp de zi nu a fost apa (2 zile la rand)
   Mihaela din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 20.06.2017 - 24.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata,cu 2 paturi de o persoana si unul matrimonial,baie in camera,frigider si televizor
-zona linistita,buna pentru odihna
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera fiind la denisol are un usor aer de mucegai,desi peretii sunt impecabili.
-nu s-a facut curat in camera si nu s-a luat gunoiul 3 zile
-camera este foare mica pentru 4 persoane(noi plecam dimineata si veneam seara),
-cadita de dus foarte mica fara cabina sau perdea,(ne chinuiam sa nu udam pe jos)
   Laurentiu K. din Orșova
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoana care a facut rezervarea a fost amabila, a a manifestat disponibilitate si promptitudine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost.
   Petrescu C. din Galați
nota: 9.8
schedule sejur: 02.12.2013 - 06.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unității este amabil si gata de a rezolva orice solicitare. Serviciul de rezervare a fost prompt (telefonic) si corect. Nu au fost diferențe între rezervarea tel.si cazarea la pensiune. Confortul camerei a fost unul foarte bun iar raportul preț / calitate corespunzător. Locatia este in cartierul Coiciu si in 5 min se ajunge la liniile de autobuz din str.Soveja. Mie mi-a plăcut si o sa mai revin in vara cu familia. Nu au fost nici un fel de observați. Recomand aceasta pensiune si altor turiști .
Cu respect,
Petrescu Constantin
   Bogdan S. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 21.10.2013 - 22.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost ok,exact cum arata in pozele de pe site.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-a incantat faptul ca lenjeria nu a fost peea curata,daca ar fi schimbata dupa cazarea fiecarei persoane ar fi mult mqi bine.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2013 - 31.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Paturile sunt spatioase.
Camera racoroasa.
Personalul amabil.
Terasa interioara f racoroasa si superba.
Locatia se afla la jumatatea drumului dintre gara si Satul de vacanta si cam la aceeasi distanta de plaja modern.
Foarte promti. In ultima seara se auzeau zgomote de bormasina, negasind pe nimeni la `receptie` am sunat proprietarul. In urmatoarele 3 min galagia a incetat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera cu 3 paturi avea doar 2 prosoape.
Nu exista acces la o bucatarie in conditiile in care in camera exista frigider.
   Andrei-cosmin din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 26.01.2013 - 27.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret foarte bun, liniste pe timpul sederii.
   Emil din Ploiesti
nota: 8
schedule sejur: 27.12.2012 - 29.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au fost promti la solicitarile mele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa nu mai permita fumatul in camere.
sa afiseze preturile cu tva inclus.
nu ar fi rau sa cumpere noi seturi de lenjerie de pat.
   Mariana M. din Satu Mare
nota: 9
schedule sejur: 21.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa accesului la bucatarie.
CONTACT UNITATE
Guliu Iancu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,