adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cristina din Constanta

Constanta , str. Dobrogei, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Cristina din Constanta


   Giulien din Piatra Neamt
nota: 8.5
schedule sejur: 15.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Acces la bucatarie care este destul de bine dotata
minfrigider in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat
pubela de gunoi este amplasata in curte dar se colecteaza de catre firma de salubritate ceva cam rar pentru anotimpul de vara
   Neculita din Galati
nota: 5.7
schedule sejur: 25.06.2015 - 27.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este situata intr-un cartier linistit, la mica distanta de Mamaia si de plaja. Camera in care am stat era curata, lenjeria impecabila. Apa calda am avut la orice ora. Gazda a fost foarte primitoare (ne-a luat cu masina personala de la autogara, desi am ajuns la 5 dimineata; ne-a ingaduit in ultima zi sa ramanem pana la 14.30, deoarece aveam autobuz de intoarcere la orele 20), daca aveam nevoie de ceva era mereu amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera mi s-a parut prea mica pentru 3 paturi, mobilierul era vechi si lipseau elemente esentiale : o masa, noptiere. Usa de intrare in camera se inchidea foarte greu. Este departe de centrul orasului si de gara.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul de pe site nu include TVA.

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Ana-maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2014 - 21.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de cazare. Am avut camera 3, dubla matrimoniala. Foarte curat. Pat mare si confortabil. Dulap incapator, foarte util si pentru vacante mai lungi. Baie cu dus, curata. Se pune la dispozitie sapun si hartie igienica. Distanta pana la plaja 3 papuci este de 5-7 minute de mers pe jos. Proprietari foarte amabili si draguti. Recomand!
   Diana din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozele de pe turist.info si locatia vilei au fost cele care mi-au starnit interesul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat la numarul de tel furnizat pe site-ul turist info, am vorbit cu un domn care s-a recomandat `doar Sorin`, refuzand sa precizeze tot numele. Mi-a spus ca el crede ca mai are camere disponibile asa ca sa vin in perioada precizata de mine. L-am rugat sa-mi dea un cont ca sa-i virez un avans pentru cazare. Mi-a spus ca imi trimite a doua zi, de la birou. I-am spus ca vreau sa fac o rezervare si pe turistinfo, ca sa fie rezervarea facuta oficial. Mi-a sugerat ca nu-i nevoie insa eu am facut-o, pentru siguranta. A doua zi nu mi-a raspuns la 3 apeluri si nici nu m-a mai contactat pentru finalizarea rezervarii.
   Alexandra Ioana S. din Satu Mare
nota: 9.5
schedule sejur: 28.08.2012 - 31.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila Cristina este foarte aproape de plaja (aproximativ 5 min).
Este situata intr-un loc linistit.
Camera in care am stat noi(cam 4),a fost simpla,luminoasa si ingrijita.
Exista internet wi-fi!
Proprietarul este amabil si binevoitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugetiile noastre ar fi:
-imbunatatirea incuietoarelor de la camera si bucatarie deoarece iti trebuie o indemanare aparte pentru a le deschide (cu usa de la bucatarie nu ne-am putut "impaca")
- atentie la cada de dus,apa se scurge uneori pe podeaua din baie si cineva s-ar putea rani alunecand!
-proprietarul ar trebui sa fie mai usor de contactat--sa raspunda mai prompt la telefon .
CONTACT UNITATE
Eli
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,