adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila 3 Papuci din Constanta

Constanta , str. Patriei, nr. 6 bis  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.1/10 Bine
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:7
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:7
location_on Localizare:8

Recenziile vilei 3 Papuci din Constanta


   Mihaela din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este frumos, elegant, linistit, cu tot confortul pe care si-l doreste un turist pretentios !
Gazdele sunt primitoare si prietenoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea sunt locuri de parcare in zona.
   Solnitaru din Bucuresti
nota: 5.8
schedule sejur: 20.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patul extrem de mare si confortabil
-camera spatioasa, luminoasa
-bucataria utilata
-foarte curat
-desi am ajuns mai devreme am putut sa ne lasam bagajele in camera fara nicio problema
-domnul care ne-a intampinat a fost foarte amabil, ne-a ajutat cu informatii, nimic de reprosat.
-vila este foarte frumoasa, deosebita as putea spune
-zona destul de linistita, nu am avut probleme desi ne-am intors noaptea tarziu la cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista cabina de dus la baie
-nu exista aer conditionat in camere, doar un ventilator
-doamna care a venit sa verifice camera a doua zi (cu noi in camera, pe picior de plecare), cred ca era proprietara, a avut o atitudine destul de deranjanta. Atunci cand ai un tarif de 200 de lei pe noapte nu te astepti ca oaspetii sa iti fure din prosoape si nici nu numeri prosoapele cu acestia inca in camera si intr-un mod foarte neplacut, nu faci politie cu musafirii, asta e clar. Acesta a fost un aspect care ne-a deranjat foarte tare. Aveam pretentii mai mari.
-distanta fata de plaja 3 papuci e destul de maricica avand in vedere ca nu exista in drum direct si trebuie cumva ocolit printre balarii - desi stiu ca asta nu e vina vilei, dar e un aspect important.
-nu exista o parcare propriu zisa in curte, este parcarea din strada, din fata unitatii
-nici urma de uscator de par in camera si nicidecum acele mici pliculete cu gel de dus/sampon etc etc
Pretul mult prea ridicat pentru ce se ofera in realitate
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Faptul ca exista parcare, aer conditionat si uscator de par in camera.
   Alexandra Paula din Ploiești
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 24.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea proprietarului și a întregului personal
facilitățile pentru cazarea cu copil (1an9luni), bucătărie complet echipată, curte interioară umbroasă
acceptarea totală , necondiționată de plăți suplimentare , a celor doi câini ai noștri (golden retriever de 7 ani, respectiv 4 luni și jumătate)
așezarea față de plajă (deși accesul de pe faleză este anevoios, dar asta nu ține de proprietarii din zonă)
poziționarea în apropierea restaurantelor și a autoservirilor ( cea de vizavi de Universitate fiind cea mai bună raport calitate-preț)
poziționarea față de delfinariu, parcul Tăbăcăriei
faptul că are camere puține ( 5 ) oferă liniște și relaxare
mobilier nou, îngrijit, parchet și mochetă,
camere spațioase
băi spațioase și cu obiecte sanitare noi și îngrijite adecvat, apă caldă în permanență
bucătărie comună cu spațiu de gătit (toată aparatura necesară : aragaz, cuptr cu microunde, fierbător, prăjitor de pâine, filtru de cafea), veselă bogată, tacâmuri etc.
lenjeriile și prosoapele în stare impecabilă
dulapuri spațioase și curate
respectul față de clienți și dorințele acestora
corespondența dintre cele prezentate pe site și realitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii:
unul - două scaune de masă (tip antilop, ikea) pentru copii
cuiere de ușa (ikea)
amenajarea unui spațiu de joacă în curtea interioare (zona din fața vilei în partea stângă, fiind umbră mereu), un leagăn, un balansoar, un topogan mic, jucării ușor de igienizat și rezistente
CONTACT UNITATE
Adrian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,