adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Elisabeta din Constanta 3 grade grade grade

Constanta , str. Ciprian Porumbescu, nr. 53A  
​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare.
Casa Elisabeta are ca destinatie cazarea turistilor in sezonul estival si pe timpul iernii.

Aflata in Constanta in cartierul Tabacariei, intr-un loc linistit. .
Un loc potrivit de odihna, pentru intalniri de protocol, mese festive, relaxare.

Pensiunea asigura 16 locuri de cazare:
- 6 camere cu pat matrimonial
- 2 camere cu cate 2 paturi

Camere cu grup sanitar, aer conditionat, frigider, tv. Cu 46 programe.


a
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check bar
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Viorica Tudor
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,