Hotel London din Constanta grade grade grade

Constanta, str. Viceamiral Ioan Murgescu, nr. 42  
Xenia din Iasi

Foarte curat; Profesionalismul, amabilitatea și promptitudinea personalului

​Capacitate: 38 adulți în 17 spații de cazare
Situat intr-o zona rezidentiala linistita, london Hotel *** din Constanta este dotat cu toate cele necesare unui hotel de 3***, fiind locatia ideala, atat pentru turismul de afaceri cat si pentru turismul de relaxare.

Deschis tot timpul anului, london Hotel *** este o unitate de cazare intima, placuta si foarte primitoare. Cele 17 spatii de cazare, 39 de locuri, sunt repartizate in 10 camere duble (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Udriste Roxana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.