Hotel Kleyn din Constanta grade grade grade

Constanta, str. Primaverii, nr. 63A  
Loredana din Brasov

Curatenie si personal calificat

​Capacitate: 36 adulți în 18 spații de cazare
Fie că eşti în interes de serviciu sau în vacanţă, punem la dispoziţia ta pentru o şedere cât mai plăcută, o serie de dotari şi servicii gratuite sau contra cost.

Restaurantul hotelului Kleyn*** din Constanţa, cu o capacitate de 140 locuri, într-un cadru intim şi elegant reprezintă alegerea perfectă pentru celebrarea momentelor speciale din viaţa ta. Atmosfera specială creată (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.