adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Kleyn din Constanta 3 grade grade grade

Constanta , str. Primaverii, nr. 63A  
​Capacitate: 36 adulți în 18 spații de cazare.
Fie că eşti în interes de serviciu sau în vacanţă, punem la dispoziţia ta pentru o şedere cât mai plăcută, o serie de dotari şi servicii gratuite sau contra cost.

Restaurantul hotelului Kleyn*** din Constanţa, cu o capacitate de 140 locuri, într-un cadru intim şi elegant reprezintă alegerea perfectă pentru celebrarea momentelor speciale din viaţa ta. Atmosfera specială creată seară de seară de formaţia Domino, rafinamentul preparatelor tradiţionale cât şi serviciile ireproşabile, alcătuiesc reţeta de succes pentru ca fiecare eveniment petrecut alături de noi să devină unul de neuitat.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check spalatorie
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,