adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Jolie din Constanta 2 grade grade

Constanta , str. Viceamiral Ioan Murgescu, nr. 42  
​Capacitate: 38 adulți în 17 spații de cazare.
Situat intr-o zona rezidentiala linistita, Hotel jolie ** din Constanta este dotat cu toate cele necesare unui hotel de 3***, fiind locatia ideala, atat pentru turismul de afaceri cat si pentru turismul de relaxare.

Hotelul jolie ** ofera o atmosfera intima in apropierea plajei si a centrului orasului .

Hotelul jolie ** are in total 17 camere, dintre care 4 camere cu pat matrimonial, 2 camere triple, 10 camere cu doua paturi si 1 camera dubla de lux.

Hotel jolie ** din Constanta, deschis tot timpul anului, va intampina cu o oferta de pret irezistibila pentru aceasta perioada de extrasezon.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check pat bebe
  • check scaun bebe
  • check persoane cu dizabilități

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,