Hotel Golden Rose din Constanta grade grade grade

Constanta, str. Soveja, nr. 13  
Nota 9.56 / 18 recenzii 10 - Excepțional !
Andreea din Iasi

Personal amabil, confort, mic-dejun variat, locatia aproape de mijloace de transport

Hotelul Golden Rose este una din locatiile selecte din Constanta, pus in circuitul turistic in vara anului 2010. Din vara anului 2013 hotelul a fost dotat cu un ascensor pentru persoane, iar incepand cu luna noiembrie 2015 a fost finalizata si o parcare privata cu o capacitate de 20 locuri, pazita si supravegheata video non stop. Aflat intr-o zona usor accesibila,hotelul se adreseaza atat clientilor (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Hristu Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.