adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Teolina din Constanta

Constanta , bd-ul Lapusneanu, nr. 173  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile garsonierei Teolina din Constanta


   Nicoleta I. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 23.03.2017 - 26.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine in aceasta garsoniera, fiind foarte aproape de mall si supermarketuri cat si de statiunea Mamaia. Garsoniera este echipata cu tot ce este necesar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura sugestie ar fi, ca aceasta garsoniera sa aibă mai multe prize. Noi am avut cu doua laptopuri si doua telefoane si ne-a fost putin dificil din cauza acestui fapt.
Răspunsul unității:
Multumesc pentru aprecieri si va mai astept si alta data, cu multa placere! Voi tine cont de sugestia dvs.
   Catalin P. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 06.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O garsoniera foarte cocheta, dotata cu tot ce este necesar, conform fotografiilor. In ciuda faptului ca in fata blocului se mai construiste unul nou, astfel ca era ceva zgomot pe timpul zilei, noi ne-am simtit foarte bine. De asemenea, am fost foarte placut surprinsi de multitudinea oglinzilor, inclusiv cele de pe tavan...
   N din Costanta
nota: 10
schedule sejur: 20.03.2015 - 22.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera este foarte frumoasa, moderna, decorata cu bun gust( inclusiv oglinzi deasupra patului), totul este accesibil, practic, nou si curat. De la balcon se vede City Mall si o buna parte a orasului. Multumiri gazdei si succes in continuare!
Răspunsul unității:
Multumesc frumos pentru aprecieri,va mai astept si alta data!
   Daniela C. din Chisinau
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera e super utilata si moderna. Stapanii sunt niste gazde primitoare si foarte prietenosi si intelegatori. Cu siguranta, daca mai avem ocazia sa mergem in Constanta, tot aici voi rezerva.
Răspunsul unității:
Multumesc,va mai astept si alta data cu placere!
   Ioana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.04.2014 - 27.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o garsoniera moderna, curata, utilata cu tot ce este necesar pentru a avea un sejur minunat. Ne-am simtit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut neplaceri.
CONTACT UNITATE
Florentina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,