adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Teolina din Constanta

Constanta , bd-ul Lapusneanu, nr. 173  
​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
Inchiriez garsoniera in zona centrala a orasului Constanta, vis-a-vis de City Park Mall, la 3 min. De statiunea Mamaia, Delfinariu si Planetariu. Este amplasata la etajul 4 al unui bloc cu lift .

Garsoniera are balcon inchis, geamuri termopan, cu centrala proprie pentru apa calda si caldura, are aer conditionat, cablu Tv si internet.

Este mobilata cu mobilier nou, modern si confortabil si complet utilata cu televizor, masina de spalat, frigider, aragaz cu butelie, cuptor cu microunde, vesela, tacamuri, prosoape si lenjerie,fier si masa de calcat,uscator de par.
Nu se admit animale de companie.

Rezervarea se face prin plata unui avans reprezentand o noapte de cazare.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Florentina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,