adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Selin Luxury din Constanta

Constanta , str. Mircea cel Batran, nr. 94  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile garsonierei Selin Luxury din Constanta


   Mihaela din Campina
nota: 9
schedule sejur: 09.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie: aproape de plaja Modern( se coboara doar niste scari), de Piata Ovidiu ( circa 15 -20 min mers pe jos) , se poate ajunge usor pe Bulevardul Mamaia;
- Garsoniera se afla intr-un bloc linistit, este foarte spatioasa si curata si are o bucatarie complet utilata. Este perfecta pentru un cuplu sau o familie cu un copil.
- Dotarile sunt de bun gust si calitate : mobila moderna, decoratiuni interioare placute, saltea foarte confortabila, televizor LCD; Baia are de asemenea instalatii sanitare noi si pe deplin functionale.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei cafetiere/cani electrice/ ibric pentru prepararea cafelei sau ceaiului.
- Lipsa de punctualitate a gazdei: pentru predarea camerei la plecare ,am asteptat mai bine de jumatate de ora dupa check-out-ul stabilit.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Va multumim pentru parerea dvs. Filtru de cafea exista !
Daca am fii mai civilizati si nu s ar fura ar exista si celalalte lucruri ..... Unii dintre cei cazati mai iau si suveniruri la plecare
   Adrian din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.08.2016 - 27.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște, curățenie, condiții decente de cazare, poziționare bună, aproape de centrul vechi al orașului si de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestii: etajere în baie, în camera 1-2 fotolii, în bucătărie un scaun în plus.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Va multumim pentru parerea dvs.
Va mai asteptam cu drag și în alta perioada
   Diana C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsonierea este modern amenajata
si foarte aproape de plaja.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Va multumim pentru parerea dvs.
Va mai asteptam pe la noi .
CONTACT UNITATE
Selin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,