adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Perla din Constanta

Constanta , str. Perlei, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile garsonierei Perla din Constanta


   Mihaela din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2017 - 29.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte confortabila, tot ceea ce este necesar pentru petrecerea unui sejur placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri nu exista, daca sunt probleme gazda este foarte binevoitoare si se rezolva totul rapid.
Răspunsul unității:
Vă mulțumim și vă mai așteptăm!
   Daniel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.06.2017 - 14.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie in zona linistita,proprietarul foarte amabil...dotarile garsonierei corespund prezentarii...
Răspunsul unității:
Vă mulțumim și vă mai așteptăm!
   Valentin Sebastian din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 01.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatiul generos,toate utilitatile si bineinteles zona linistita.Ne-a lasat o impresie foarte buna!In plus,foarte aproape de Penny Market.
   Gabriel I. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie curata mobilata modern aer conditionat ne am simtit foarte bine gazda primitoare
   Ivan din Calarasi
nota: 8.8
schedule sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O garsoniera spatioasa cit un apartament. Proprietari foarte disponibili. Pozitia buna.
   Lucian din Tr Severin
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea, primirea si predarea a decurs excelent. Se face cam maxim 5 minute cu masina pana la Mamaia, la fel si pana la oricare din cele doua Mall-uri din Constanta. Pana la Delfinariu cam 7-8 minute. Garsoniera este la etajul I, este racoare, nu am avut nevoie practic sa pornim aerul conditionat. Este foarte spatioasa camera noi cu doi copii mici nu am avut probleme de spatiu, poate bucataria este o idee cam micuta pt 4 persoane simultan, dar este ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces pana la bloc, de la bulevard este cam prost ,desi nu se datoreaza proprietarilor, dar este doar circa 100 de metri.
Răspunsul unității:
Lucian, in anunt noi spunem ca spatiul de cazare este de 2 persoane majore plus un copil. Sunt foarte multi care fie nu accepta si al doilea minor,fie cer pret suplimentar. Noi nu am facut nici una nici alta din cele mai sus descrise. Drumul de acces va fi reabilitat pana vara viitoare,asa ca va asteptam cu drag
   Marius din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera spatioasa, curatenie, aer conditionat functional, zona linistita, locuri de parcare, nu foarte departe de statiunea mamaia
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri. Va mai asteptam si altadata!
   Robert din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Decorul, aerul conditionat si cel mai important privelistea si locatia linistita.
Răspunsul unității:
Robert,va asteptam cu drag si vara viitoare! Ne bucura faptul ca am reusit sa ne ridicam la standardul asteptarilor dumneavoastra.Multumim pentru aprecierile facute!
   Alexandra A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte bine primiti. Am avut toate conditiile pentru o vacanta minunata.
Mulțumim si ne revedem vacanta viitoare!
Răspunsul unității:
Ne bucura faptul ca am reusit sa ne ridicam la standardul asteptarilor dumneavoastra. Va asteptam cu drag si vacanta urmatoare!Cu stima, Maria.D.
   Adina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte draguti
Curatenia
Aer conditionat
Frigider mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Putine ustensile de bucatarie. Ar mai trebui adaugate cateva.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierile facute. Am luat masuri cu privire la minusurile semnalate. Va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,