adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Ipanema din Constanta

Constanta , bd-ul 1Mai, nr. 41  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.5/10 Foarte bine
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:7.8
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:8.8
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile garsonierei Ipanema din Constanta


   Silvia din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2017 - 07.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc spatios, bine compartimentat; am gasit foarte curat, si doamna este foarte amabila
Garsoniera este intr-o zona linistita
Răspunsul unității:
Multumesc pentru recenzie, Dna Silvia ! Va astept cu mare drag si alta data ! Toate cele bune, va doresc !
   Toma din Sighisoara
nota: 9
schedule sejur: 18.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand vreau sa precizez ca Doamna Elena e o draguta!Dansa m.a asteptat la gara m.a dus la adresa si m.a rugat insistent pt orice problema sa o conctactez si la fel in cazul in care mai am nevoie de ceva.Garsoniera a fost foarte primitoare este aproape de magazine Billa statii de taxi,trolebuz.Intr.un cuvant este un loc perfect pentru a petrece o mini vacanta este mobilat utilat cu tot ce iti trebuie.Va multumesc inca o data pt amabilitate si primire!!
Răspunsul unității:
Multumesc pentru recenzie, draga Roxana ! Drumul meu spre Garsoniera, trece prin fata Garii, asadar, nu este niciun efort ! Cu mare drag Te voi astepta si data viitoare, tot in fata Garii .
   Dumitru D. din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 09.02.2017 - 11.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna foarte draguta, rezervarea a fost facuta doar pentru 2 nopti, iar cand am rugat-o sa extindem, a acceptat fara probleme
+ curatenie
+ ora check-in/check-out a fost in functie de preferintele noastre
Răspunsul unității:
Mulțumesc pentru recenzie, Diana ! Va astept cu drag si alta data !
Spor in toate sa aveți !
   Bogdan din Piatra Neamt
nota: 5.7
schedule sejur: 30.09.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Are cam tot ce iti trebuie. Destul de ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este o zona cam nesigura in special noaptea. Am gasit gandaci.
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru recenzie, dle Bogdan, insa, stiti foarte bine, ca nu ati fost cazat niciodata, in Garsoniera Ipanema,datorita unei avarii la conducta de apa din zona. Nu stiu de ce, ati lasat totusi, recenzia aici...
   Doremi Gheorghe din Bistrița
nota: 9.7
schedule sejur: 02.06.2016 - 07.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am locuit în garsonieră 5 nopți și pot să spun cu toată sinceritatea că ne-am simțit excelent, eu și soția. Proprietara garsonierei e o doamnă plină de bun simț, curățenia era exemplară și tot ce trebuie pentru un sejur fără griji, serviciile din garsonieră funcționau perfect, efectiv ne-am simțit ca acasă. E loc de parcare, și toate condițiile necesare . Vom reveni cu drag
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici o nemulțumire. Doamna ne-a condus în garsonieră, ne-a prezentat toate serviciile de care beneficiem, am vizionat împrejurimile, are și loc de întins rufe, ne-a predat cheile și ne-a dat detaliile necesare . Modul de conduită exemplar, patul e foarte comod, și tot mobilierul e funcțional. Apă caldă la orice oră, bucătăria utilată cu ceea ce ai nevoie, o garsonieră plăcută, te simți ca și acasă , asta se întâmplă și din modul cum am fost primiți și cum am comunicat cu doamna. Pe această cale o felicităm. Noi nu am găsit minusuri
Răspunsul unității:
Va mulțumesc pentru aprecieri, dle Rădulescu !
Spor in toate sa aveți si va astept cu mare drag, oricând !
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,