adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera City din Constanta

Constanta , bd-ul Alx. Lapusneanu, nr. 110  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile garsonierei City din Constanta


   Bogdan din Arad
nota: 9.7
schedule sejur: 15.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera arată foarte bine, este curată şi într-o locaţie foarte bună. Deşi blocul este la stradă, cele două rânduri de termopane asigură liniştea pe timpul nopţii. Bucătăria bine dotată, nu ne-a lipsit nimic. Baia e perfectă, am apreciat uscătorul de mâini. Maşina de spălat rufe a fost bine-venită.

În ciuda unei mici probleme de comunicare legată de ora eliberării garsonierei, suntem foarte mulţumiţi şi am dori să mai revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria de pat e puţin cam ieftină în comparaţie cu aspectul general al garsonierei, plus că e cam aspră pentru cineva care stă toată ziua la plajă. În plus, la o şedere de peste 7 zile cred că trebuia să existe un al doilea rând de lenjerie de pat. Nu e un reproş, doar o sugestie de îmbunătăţire pe viitor. :) Şi pernele au fost cam tari şi înalte, dar asta ţine de preferinţa personală.
   Ilie Alexandru din Valcea
nota: 9.3
schedule sejur: 19.02.2016 - 22.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost exact asa cum ne asteptam,garsoniera arata exact ca pe site.recomand cazarea la aceasta garsoniera,propietarii sunt persoane de nota 11!nu ve.ti regreta !
   Robert din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 07.12.2015 - 10.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat
Totul nou
Bucatarie utilata foarte bine
Cald, apa calda la dus
La pretul asta, una dintre cele mai bune oferte gasite
thumb_down
Aprecieri negative:
Vecini galagiosi seara (talkshow-uri gen antena 3 cu sonor la maxim)
   Mariana M. din Deva
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O garsoniera frumoasa ,aproape de mall magazine si transport ,mie personal mi-a făcut plăcere sa stau acolo ,de asemenea si fiului meu ,o sa Mai revin cu siguranța
CONTACT UNITATE
Adrian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,