adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Lazar Dorel din Constanta

Constanta , str. Grozesti, nr. 55  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.4/10 Bine
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:8.5
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:8.5
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Lazar Dorel din Constanta


   Paula din Suceava
nota: 9.8
schedule sejur: 31.07.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, gazda foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sugestii de imbunatatire sau nemultumiri.
   Cristina Ioana A. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2017 - 31.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, este aproape de Plaja 3 Papuci din Constanta (10 minute de mers pe jos), este aproape de Plaja Mamaia (5 minute cu masina). Bucatarie utilata. Gratar in curte. Se accepta animale de companie.Proprietar politicos, receptiv la solicitari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie de imbunatatire: pernele. Au fost cam tari pentru mine.
Răspunsul unității:
Multumesc , pentru recenzie si aprecieri
   Ana Maria din Bicaz
nota: 4
schedule sejur: 26.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Singurul lucru bun a fost amplasarea camerei la umbra si prezenta televizorului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Panze de paianjen pe pereti si perdele, in baie un miros greu de suportat (chiar daca este un geam mic pentru aerisire, nu e deloc suficient). In cabina de dus era pus jos un covor impermeabil transparent impotriva alunecarii pe care daca calcai vedeai cum iese negreala din canalizare. Extrem de neplacut.
Mai erau cazati niste domni mai in varsta impreuna cu nepotica lor si ne-a deranjat extrem de mult galagia. Dansii erau in bucatarie, iar noi din camera le auzeam fiecare pas. Sugerez ca locatiile comune sa fie amenajate mai departe de camerele de cazare pentru a se evita astfel de situatii.
In concluzie, suma de 120 lei/noapte este extrem de mare pentru conditiile si curătenia oferita.
Răspunsul unității:
Multumesc MULT domnisoara pentru calificative. Sunt onorante tinand CONT CA sunt ASA DE liniare.macar LA personal CARE AM fost atent SI discret puteati oferi O nota DE trecere SA zicem 6 !
   Antonela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 12.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul ok, gazde super primitoare,o placere deosebita sa-i cunosc. Voi reveni cu drag!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Alina din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camera si baie
- aproape de plaja si de parc
- situata intr-o zona linistita
- acces la bucatarie
- curtea incuiata in permanenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera destul de micuta
- foarte cald in camera, dar exista un ventilator de camera
- a fost nevoie sa solicit prosoape, le-am primit, dar mi s-a parut nepotrivita remarca: "la banii acestia, nu include prosoape"...150 lei/camera nu inseamna deloc putin, calatoresc de cel putin doua ori pe luna (deci nu vorbesc in necunostinta de cauza) si am stat in pensiuni la jumatate de pret sau chiar mai putin si totusi am avut prosoape incluse, este un serviciu care nu poate fi considerat un lux (singura data cand a fost nevoie si mi-am asumat ca trebuie sa vin cu prosopul de acasa a fost cand am stat la cort sau la hostel)
   Aurelia din București
nota: 9.7
schedule sejur: 23.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Delfinariu si de mare ( noi faceam cam 10-15 min , mers de copil ). Curtea pentru copii avea ceva umbra si leagane , jucarii , loc pt gratar. Gazda foarte de treaba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aer conditionat nu am avut , fiind cu copilul nu cred ca l-as fi folosit dar ziua a fost totusi cam cald .
   Giulia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 08.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte foarte mare si poarta mereu inchisa,loc ideal pentru copii mici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie neaparat pus aparat de aer conditionat
CONTACT UNITATE
Lazar Dorel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,