adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cristian din Constanta

Constanta , str. Bogdan Voda, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.2
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.3

Recenziile vilei Cristian din Constanta


   Ioana din Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 28.06.2017 - 03.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, profesionalism, gazdele au fost foarte amabile, informatiile din descriere au fost complete si sincere.
   Alexandra din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Camera arata exact ca in imaginile postate.
2. Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Camera nu este dotata cu aer conditionat, asa cum este in descrierea camerelor; deci daca veti sta pe perioada verii,cand va fi foarte cald veti avea de suferit..
2. Galagie foarte mare, camera a fost la parter, unde exista gratarul si in fiecare seara/ noapte/ dimineata era multa galagie
3. Cabina dusului nu era foarte bine pozitionata, sau era ceva rupt/ spart...toata apa era pe gresie...era mereu o balta de apa
4. Check out-ul s-a facut la ora 9, ceea ce mi se pare incredibil! In conditiile in care era duminica, noi avusesem o nunta sambata si am ajuns la ora 4:00 in camera, dupa 4 ore jumate a trebuit sa facem bagajele si sa plecam
5. Mama domnului care are pensiunea destul de nervoasa si matinala...incat sa fie auzita din somn...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Faptul ca exista aer conditionat in camere.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie (este una constructiva).
Ne pare rau ca nu v-ati simtit bine.
Am remediat problema din baie( la montaj nu a fost bine pusa scurgerea sub cadita si am inlocuit banda adeziva cu silicon).
Partea cu galagia seara de seara si cu muritul de caldura este doar o rautate din partea dumneavoastra. Am avut turisti in perioada 21 iulie - 10 august, cand e canicula , si nu s-au plans ca ar muri de cald. In fine, pana la 1 mai 2017 vom monta aer conditionat si in camerele de la parter.
In ce priveste lipsa aerului conditionat in camerele de la parter, era clar scris in descriere la acea vreme la fel cum era scris si faptul ca check-out-ul se face la ora 9:00.
Activitatea noastra vizeaza in special turismul de sezon si in acest sens aproape toti turistii vor sa faca check-in cat mai devreme, lucru care atrage de la sine un check-out matinal.
   Florian B. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii exelente de cazare, curatenie exemplara, gazde de nota 10, plaja la doi pasi, foarte aproape, intr-un cuvant minunat!
ne-am simtit excelent, si vom veni si anul viitor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
   Dura D. din Poznań Poland
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Great location
- great, friendly owners
- very clean
- very nice looking room
- fully equipped kitchen
thumb_down
Aprecieri negative:
   Raluca din București
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație bună, aproape de plajă doar traversezi mai mergi puțin și ajungi la plajă, curte frumoasa cu masă și tv în curte, balansoar, camerele arată ok și au aer condiționat și tv și băile curate, totul este curat și îngrijit frumos și proprietarii prietenoși, recomand cu incredere.
   Raluca N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi.a placut ca e aproape de plaja, camera a fost super frumoasa, proprietarii foarte amabili, jucarii exteroare pentru copii...cu siguranta revenim!
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,