adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Sunrise II din Constanta

Constanta , str. Kracovia, nr. 7  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
De inchiriat in regim hotelier apartament cu doua camere in cartierul rezidential Tomis Plus ... La 5 minute de mers cu masina de statiunea Mamaia ...blocul este construit in 2014, apartamentul este situat la etajul 1 din 4, mobilat si utilat, de actualitate, totul este nou ...dispune de un dormitor cu pat dublu, dotat cu televizor, cu iesire pe balcon ...o camera de zi dotata cu o canapea extensibila pentru doua persoane, televizor, aer conditionat, are iesire in balcon ...o bucatarie utilata complet, masina de spalat, uscator de rufe, cuptor cu microunde. Apartamentul dispune de loc de parcare. In apropiere se afla supermarketurile Carefour, Selgros, statie de maxi taxi .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nicu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,