Apartament SAllegro din Constanta

Constanta, bd-ul Tomis, nr. 307  
Irina din Bucuresti

Un apartament foarte spațios și curat. Propietarii foarte deschisi si te ajuta daca ai nevoie de ceva. Poziționarea acestuia ni s-a parut potrivita daca vrei sa ajungi la plaja in Mamaia (10min max de mers cu masina), 40min de mers cu mijloacele de transport în comun pana la plaja Modern, din Constanța. Auchan, Kaufland in apropiere; Mega image non stop la 10min de mers pe jos

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartament SAllegro - situat pe bd Tomis cartier Tomis Nord, nou renovat, dotat si utilat cu aparatura electrocasnica si mobilier nou, intrun ambient relaxant.
Apartamentul este compus din 2 camere spatioase, o bucatarie si o baie.

Dotari:
- internet wi-fi
- aer conditionat
- TV in fiecare camera
- centrala proprie pe gaz
- plita, cuptor electric
- frigider

Distantele fata de cateva puncte (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Sebastian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.