adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Poarta Sarutului din Constanta

Constanta , bd-ul Al. Lapusneanu, nr. 190B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Poarta Sarutului din Constanta


   George S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este perfect, proprietarul este la dispozitia Dumneavoastra. Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Madalina din Valenii De Munte
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general totul a fost placut;ca si punct forte as mentiona curatenia.
   Ioana din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, lenjerie curata, baie curata.
Proprietarul foarte calumea, deschis și punctual.
Locație buna, lângă satul de vacanta
Apartament mare este mare și perfect pentru 4 persoane.
   Cornel din Drobeta Turnu Severin
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este situat intr-un bloc nou construit si ofera conditii excelente.... D-nul Codut este o persoana foarte comunicativa si receptiva...
   Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.06.2015 - 06.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja, parc, sat vacanta..utilat complet, proprietari deosebiti...recomand cu caldura.
CONTACT UNITATE
Codrut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,