adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Oana din Constanta

Constanta , str. Dobrila Eugeniu  
​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare.
Apartamentul Oana este situat in Contanta, zona Campus-Sat Vacanta, la intrarea în stațiunea Mamaia si va ofera unul din cele mai ridicate standarde in raportul calitate / pret
Este compus din 2 camere, capacitatea de cazare fiind de 4 persoane.
Amenajat la sfarsitul anului 2014,modern si curat dispune de : televizoare in fiecare camera, frigider, aragaz, masina de spalat automata, cuptor cu microunde, fier de calcat, vesela si tacamuri, lenjerii pat si prosoape.

Distantele fata de cateva puncte care v-ar mai putea interesa sunt :

cea mai apropiata piata, complex alimentar si bancomate - 2 min de mers pe jos
- fata de City Park Mall in incinta caruia se afla hipermarketul `Cora` - 15 min de mers pe jos
- fata de restaurantul `Taverna Sarbului` pe care il recomand cu incredere 7 min de mers pe jos
- fata de Satul de Vacanta ( Luna Park ) centrul de distractii - 5 min de mers pe jos
- fata de intrarea in Statiunea Mamaia(plaja) - 4 min de mers pe jos.
- fata de statia de taxi - 1 min de mers pe jos
- fata de statia de microbuz, autobuz catre Mamaia - 2 min de mers pe jos
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nicoara
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,