adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Nika din Constanta

Constanta , str. UNIRII, nr. 22B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9.3
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Nika din Constanta


   Ana Maria din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 14.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,bine dotat,curat,spatios.
thumb_down
Aprecieri negative:
As sugera adaugarea unei veioze in dormitor.In rest nu am sugestii.
   Virginia din Timișoara
nota: 8.2
schedule sejur: 01.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arată binişor, este renovat, se află la parter şi are şi gratii la toate geamurile. Nu există un loc de parcare propriu, dar se poate parca în imediata apropiere a blocului sau pe o rază de cel mult 300 de metri.
Proprietarul a dat dovadă de flexibilitate şi, nefiind făcutş o altă rezervare, nu a fost nevoie să eliberăm apartamentul la prânz, în ultima zi.
Lenjeriile de pat au fost schimbate la jumătatea perioadei şederii.
Combona frigorifocă este încăpătoare şi are şi un congelator mare, cu sertare.
thumb_down
Aprecieri negative:
La cât şi cum este aranjat apartamentul, cele două televizoare de mici dimensiuni, cu ecran cu tub catodic şi telecomande semi-nefuncționale sunt cam anacronice şi ar merge înlocuite cu unele cu ecran plat şi mai mari.
Aspecte negative: - insuficientă hârtie igienică pentru perioada rezervată ;
- nu a fost uscător de păr (foehn) şi a trebuit să cumpărăm;
- espressorul funcționează doar cu capsule Nescafe Gusto, care nu sunt furnizate de proprietar şi nici nu se găsesc la magazinele din apropiere, ci doar la hypermarketuri;
- deşi am plătit un avans la rezervare, proprietarul a solicitat plata integrală încă de la sosire;
- proprietarul solicită reținerea actului de identitate pe perioada rezervării, drept garanție, ceea ce este ilegal (v. Art. 25, alin. 2 şi art. 43, lit. B din O.U.G. 97/2005);
Un aspect nu neapărat negativ, dar care este bine de ştiut, este că apartamentul este într-adevăr aproape de plajă, dar configurația căilor de acces face să fie 10-20 de minute de mers pe jos, pe drumuri în pantă sau coborârea/urcarea a numeroase trepte.
   Ioan P. din Porumbacu De Jos Jud Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios, foarte curat, bine mobilat si echipat.
Usor de localizat in Constanta, dinspre Bulevardul Mamaia. Repere- Scoala 43 "Regele Ferdinand" si Facultatea "Spiru Haret".
Foarte aproape de Plaja 3 papuci ( cam 100 de metri). Plaja ideala pentru copii.
Se pot face plimbari pe dig pentru aerosoli, seara sau dimineata.
Zona linistita si fara manele.
Noaptea auzi doar zgomotul valurilor care se sparg de mal.
Gazdele sunt persoane serioase si de bun simt.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am!
   Timbalari din Chsinau
nota: 9.5
schedule sejur: 17.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc foarte curat, placut si linistit.
Foarte aproape de mare, gazde foarte placate.Un loc ideal pentru familii cu copii, dotat cu totul ce este necesar.
Recomand mult sa vizitati acest loc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar mai trebui la bucatarie un mic spatiu pentru linga aragaz de mai pus a masa unde sa poti prepara mai aproape bucatele, dar nu este un munus, ci doar o sugestie.
Răspunsul unității:
Va multumim mult si va mai asteptam.
Vom tine cont de sugestia dumneavoastra.

Multumim.
CONTACT UNITATE
Mariana / Stefan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,