adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Nicos din Constanta

Constanta , bd-ul Tomis, nr. 315  
​Capacitate: 6 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartamentul Nicos este situat la 3-4 minute de intrarea in stațiunea Mamaia , langa benzinaria Lukoil , un loc foarte ușor de localizat și rapid accesibil atât față de ieșirea de pe varianta A2 București - Constanța, cât și drumul european ce leagă Hârșova de Constanța.

Este un apartament situat într-un bloc turn , etaj4/10. Este dotat și utilat complet pat matrimonal în dormitor, canapea extensibilă în living, baie cu cadă, mașină de spălat automată, TV LED în fiecare cameră , frigider, aer condiționat, internet wireless, cuptor cu microunde, cuptor electric, plită gaz, centrală termică proprie pe gaz, deci implicit apa caldă non-stop, plase de insecte la geamuri, prosoape și lenjeria necesară.

În fața blocului puteți găsi loc de parcare în spațiul public, iar lângă bloc, pe bulevard este stație de autobuz și maxi taxi de unde puteți face legătura atât cu stațiunea Mamaia cât și cu principalele puncte ale orașului.

Cu autoturismul se poate ajunge în circa 3-4 minute în stațiunea Mamaia. Ca magazine apropiate se pot menționa: cel mai mare Mall al Constanței, Maritimo, Lidl, Penny, Real, Carrefour, Auchan, Baumax, Leroy merlin, toate la 3-5 minute de condus.
Preţurile variază în funcţie de perioada aleasă.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check living

Facilități camere:

  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alexandru
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,