adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Laguna din Constanta

Constanta , str. Suceava, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile apartamentului Laguna din Constanta


   Marian C. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie perfecta, respect, multa intelegere din gazdei, amabilitate, intr-un cuvant (servicii) ireprosabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Unii oaspetii pleaca cu umerase ca amintire. Ar trebui mai multe umerase. Instrumente de gatit, scaune simple. Cam atat.
   Brindusa T. din Suceava
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La apartament laguna cazarea a fost ireprosabila , totul este conform pozelor prezentate , gazda este excelenta si recomandam cu incredere sederea la aceasta locatie.
   Marian C. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 16.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost primiti foarte frumos la ora pe care am dorit-o/stabilit-o telefonic. Fata de perioada petrecuta in anul 2014, am observat cu placere cu dotarea cu aragaz+butelie si masina de spalat automata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie, doresc sa transmit utilitatea vaselor metalice de gatit cu volumul de 10-12 litri, o curatenie la nivelul anului 2014 atunci cand am fost acolo.
   Marian C. din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 04.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de curatenie,confort,raport pret / calitate, am gasit absolut tot ce trebuie pentru 2 familii(5 persoane), vesela, produse de curatenie, etc. Descrierea din imagini corespunde exact cu realitatea.Gazda a fost ireprosabila.
   Brindusa T. din Suceava
nota: 9
schedule sejur: 18.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tocmai ne am intors de la mare , au fost si apartamentul si gazda de nota 10 si prezentarea in imagini a apartamentului a fost asemeni realitatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stiut ca este un pic de mers pana la plaja dar pentru cine vrea sa faca si un pic de miscare este ideal.
CONTACT UNITATE
Ionel Stoian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,