Apartament Klimt din Constanta

Constanta, str. Stefan cel Mare, nr. 30  
Ionela din Arad

Apartamentul corespunde descrierii de pe site: este curat, frumos amenajat, aproape de mare, langaTomis Mall pe o strada pietonala draguta cu diverse magazine si cafenele. Proprietarii sunt amabili si dispusi sa te ajute si in situatii mai putin placute care apar uneori si care nu tin de cazare.

​Capacitate: 6 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul este situat in centrul orasului (km 0), pe strada pietonala (Stefan cel Mare) la distanta de 5 minute de mers pe jos de plajele nou amenajate Modern si Trei Papuci, 1 minut de centrul comercial Tomis Mall si de pietele agro-alimentare, 3 minute de barurile si restaurantele recunoscute ale Constantei si maximum 10 minute de mers pe jos de Centrul vechi (Piata Ovidiu), Portul Tomis si Cazino (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Munteanu Cristiana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.