adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Karmina din Constanta

Constanta , aleea Margaritarilor, nr. 2  
​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartamentul Karmina este situat in Contanta, zona Campus-Sat Vacanta, la intrarea în stațiunea Mamaia si va ofera unul din cele mai ridicate standarde in raportul calitate / pret
Este compus din 2 camere decomandate, capacitatea de cazare fiind de 4 persoane.
Amenajat la sfarsitul anului 2014,modern si curat dispune de o dotare completa:televizoare in fiecare camera,aer conditionat, frigider, aragaz, hota, masina de spalat automata, cuptor cu microunde, filtru de cafea, fier de calcat, vesela si tacamuri, lenjerii pat si prosoape.

Distantele fata de cateva puncte care v-ar mai putea interesa sunt :

cea mai apropiata piata, complex alimentar si bancomate - 3 min de mers pe jos
- fata de City Park Mall in incinta caruia se afla hipermarketul `Cora` - 15 min de mers pe jos
- fata de restaurantul `Taverna Sarbului` pe care il recomand cu incredere 5 min de mers pe jos
- fata de Satul de Vacanta ( Luna Park ) centrul de distractii - 3 min de mers pe jos
- fata de intrarea in Statiunea Mamaia(plaja) - 4 min de mers pe jos.
- fata de statia de taxi - 1 min de mers pe jos
- fata de statia de microbuz, autobuz catre Mamaia - 1 min de mers pe jos
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,