adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ipanema din Constanta

Constanta , aleea Zmeurei, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9.6
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Ipanema din Constanta


   Raluca Maria I. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 24.04.2017 - 05.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie nota 10, apartament primitor dotat cu tot ce este necesar, gazda foarte primitoare
Răspunsul unității:
Multumesc pentru recenzie, Raluca ! Te astept cu drag, oricand ai ocazia . Mult succes in cariera !
   Angelica din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate gazda, design interior dragut, caldura (noi fiind de revelion) liniste, te poti odihni, curatenie
   Gabriel M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 28.11.2016 - 29.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie; zona linistita; etajul 4, fara lift = sport usor; foarte aproape de Lidl, piata agroalimentara, Profi, farmacii, dar mai ales de City Mall; la 3 blocuri, pe aceeasi strada este un NonStop; se gaseste si loc de parcare; statii ratc aproape! Foooarte bine!
   Emilia din Blejoi
nota: 9
schedule sejur: 15.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste,gazda amabila...Locatia este aproape de piata, mall si mijloacele de transport catre mamaia, precum si fata de centru orasului, acces usor si cu masina proprie.
   Bianca B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Elena este foarte drăguță si înțelegătoare. O recomandam cu căldură tuturor.
   Bianca din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 20.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata foarte bine, e curat si intr-o zona buna.
Proprietara este foarte primitoare si amabila.
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,