adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Gabriela din Constanta

Constanta , bd-ul Tomis, nr. 313  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartament 2 camere decomandat situat în zona tomis nord () 3 minute de stațiunea (mamaia).
Închiriere regim hotelier.

Apartamentul este nou mobilat. Dotat cu toate utilitățile. După cum urmează:
AC, WI-FI smart TV (ambele camere), Masina de spălat, frigider, toaster, cafetiera, storcator de fructe profesional, storcator de critice, fierbator electric, feon, cuptor cu microunde, aragaz.
TV montat pe tavan in dormitor poziționat din telecomanda după gustul fiecăruia.

Preturile diferă în funcție de perioada si se negociază în funcție de cate zile se dorește cazarea.
rezervarile SE FAC PE minim 2 zile
Garantam seriozitate si conditii de cazare de calitate pentru un sejur de neuitat .

Consumabilele ( săpun, hârtie precum și prosoape maini/fata, baie sunt incluse in pret)

Va asteptam cu drag !
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check living

Facilități camere:

  • check uscator de par

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,