adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Florina din Constanta

Constanta , str. Dezrobirii, nr. 82A  
​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare.
Super apartament de inchiriat in regim hotelier situat in Constanta, str. Dezrobirii zona Primo langa academia Navala.

Va asiguram de raportul calitate/pret ca fiind unul de exceptie.

Apartamentul este compus din 3 camere (etaj 1/8), capacitatea de cazare fiind de 4 chiar 6 pers, 2 bai din care una se afla intr-unul din cele 2 spatii de cazare iar celalata in apropierea imediata a camerelor, balcon spatios unde se poate fuma sau se poate savura cafeaua intr-un peisaj relaxant.

Modern dotat si utilat, semidecomandat, apartamentul dispune de : tv, internet wi-fi, aer conditionat, centrala pe gaze, vesela, frigider, aragaz, masina de spalat rufe, lenjerii si prosoape.

Distantele fata de cateva puncte care v-ar putea interesa sunt:
- 10-20 min mers cu masina sau transportul in comun (linia 102 sau 305) catre statiunea Mamaia sau catre Maritimo Shopping Center/ Auchan.
- Statie Peco la 1 min apropiere
- Piata Catanga la 3 min mers pe jos.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Tudor Florina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,