adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Faleza Nord 114 din Constanta

Constanta , bd-ul Unirii, nr. 114  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 6.2/10
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:7.7
insert_emoticon Servicii:6
lightbulb_outline Curățenie:5.3
weekend Confort:6
monetization_on Prețuri:5.3
location_on Localizare:7

Recenziile apartamentului Faleza Nord 114 din Constanta


   Vasile din Ploiesti
nota: 8.7
schedule sejur: 12.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost asa cum ne-am asteptat. Rezonabil din toate punctele de vedere. Comportament corect din partea gazdei si comfortul oferit de apartament ne-a multumit.
Răspunsul unității:
Dn Vasile,
Va multumim ca ati fost alaturi de noi in perioada 12-16 august.
Ne bucuram ca ati avut un sejur placut.
Calitatea serviciilor noastre s-a imbunatatit si va mai asteptam pe la noi!!
   Gabriela din Bacau
nota: 4.7
schedule sejur: 08.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartmentul este spațios și la parter.
În living sunt 3 canapele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mizerie
Gândaci cat jumate de palma....
Terasa/grădina e plina de mizerie de la etajele superioare, deci de lași la uscat ceva , pescuiești și mizerie.
Vasele de bucătărie au jeg!!!
Pe casa scării miroase în ultimul hal ....
Răspunsul unității:
Dna Gabriela,
Va multumim ca ati fost alaturi de noi in perioada 8-12 august.
Apreciem sinceritatea deoarece parerea dvs conteaza pentru noi si ne cerem scuze ca nu am reusit sa va oferim conditiile perfecte pentru sejurul trecut.
Va asiguram ca s-au luat masurile necesare pentru a corecta deficientele observate.
Pe viitor, va rugam sa informati gazda de indata, pentru a se lua masuri.
Calitatea serviciilor noastre s-a imbunatatit si va mai asteptam pe la noi!!
   Iulian din Bucuresti
nota: 5.3
schedule sejur: 01.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este aproape de plaja, la aprox. 10 min. De mers pe jos pana la Hotel Malibu din Mamaia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria este murdara, totul este invechit si plin de unsoare si mizerie si in plus, gandacii de bucatarie sunt la ei acasa. (Vedeti pozele atasate). Este evident ca in apartament nu se face curatenie dupa terminarea sejurului turistilor, in cel mai bun caz, se da cu o matura si se schimba asternuturile. Pretul cerut nu se justifica prin absolut nimic.
Răspunsul unității:
Dn Iulian,
Va multumim ca ati fost alaturi de noi in perioada 1-5 august.
Apreciem sinceritatea deoarece parerea dvs conteaza pentru noi si ne cerem scuze ca nu am reusit sa va oferim conditiile perfecte pentru sejurul trecut.
Va asiguram ca s-au luat masurile necesare pentru a corecta deficientele observate.
Pe viitor, va rugam sa informati gazda de indata, pentru a se lua masuri.
Calitatea serviciilor noastre s-a imbunatatit si va mai asteptam pe la noi!!
CONTACT UNITATE
Lacatus Ion
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,