adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Faleza Nord din Constanta

Constanta , str. Razboieni, nr. 41  
​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare.
Apartament cu doua camera la cheie situat la parterul unei vile din zona Faleza Nord, la 5 minute de plaja. Statiunea Mamaia se afla la o distanta de 2 km. In imediata vecinatate se afla mijloace de transport in comun catre Gara, statiunea Mamaia, centre comerciale (tomis Mall, City Mall, Carrefour, Maritimo Shopping Center).

Apartamentul este compus din 1 dormitor, living, baie si bucatarie. Dormitorul dispune de pat matrimonial, iar living-ul de 2 canapele extensibile. Apartamentul este dotat si utilat complet, detine centrala proprie, aer conditionat, tv si internet wireless.

Rezervarile se fac cu un avans de 20% din valoarea sejurului.

Ziua de cazare incepe la ora 15 si se incheie la ora 12.

In cazul renuntarii la sejur, avansul achitat nu se returneaza.

Diferenta de plata a sejurului se achita in momentul cazarii. In unitatea noastra nu sunt acceptate animalele de companie.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dobrescu Ana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,