adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Erick din Constanta

Constanta , str. Capitan Dobrila Eugeniu, nr. 2  
​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare.
Oferim spre inchiriere apartament decomandat cu 2 camere, 52 mp, etajul 10 in cartierul Tomis Nord, zona Tic-Tac. Apartamentul este mobilat, complet utilat, cu gresie, faianta, parchet in camere, aer conditionat, wifi.

Este situat la 15 minute de mers pe jos de Mamaia (5 minute cu masina), 10 minute de mers pe jos de City Mall si Parcul Tabacariei.

In vecinatatea blocului exista Mega Image non stop, piete agro-alimentare, cofetarie, banci, farmacii, statie taxi-uri, maxi-taxi.

Se poate parca gratuit in dreptul blocului sau pe strada alaturata (Cismelei).

Nu acceptam animale de companie, iar din respect pentru urmatorii turisti, am sugera fumatorilor sa foloseasca balconul sau bucataria.

Check- in - ora 14:00 in baza unei carti de identitate valabile.
Check- out - ora 11:00.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,