Apartament Daniela din Constanta

Constanta, str. Perlei, nr. 11  
Marius din Bucuresti

Comfortabil

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul este situat in zona Mamaia-Lac Siutghiol-Campus-Sat Vacanta, langa Hotelul Nevada Constanta.
Va ofera unul din cele mai ridicate standarde in raportul calitate / pret.
Este compus din 2 camere (Etaj 2), capacitatea de cazare fiind de 4 persoane. An constructie 2015, zona linistita.
Modern dotat si utilat (totul nou), decomandat, apartamentul dispune de : tv, internet Wi-Fi, aer conditionat, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Daniela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.