adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Costy din Constanta

Constanta , str. Pescarilor, nr. 69  
​Capacitate: 4 adulți și 4 copii în 2 spații de cazare.
Apartamentul este situat in cartierul Faleza Nord, la 3-4 minute de statiunea Mamaia si la 2 minute de plaja.

Proprietar, inchiriez la cheie apartament 2 camere ultramoderne, decomandat, renovat in totalitate mobilat si utilat de actualitate.
Dotari : aer cond. , frigider, aragaz, centrala proprie pe gaze, vesela, tv plasma cablu si internet wireless, foarte curat.

Apartamentul este spatios, bloc civilizat cu vecinatati si privelisti f frumoase, situat la 2 minute de statiunea Mamaia. Zona Hotelului Parc, sat de vacanta, acces usor catre toate zonele de interes, statiunea Mamaia, City Park Mall, Maritimo. Statie pt. Mijloace de transport, alimentara, farmacie langa bloc.

Apartamentul dispune de 2 locuri de parcare private, supravegheate de camere video.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check schimb valutar
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living
  • check beauty center

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Costel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,