adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Cloudless din Constanta

Constanta , bd-ul Unirii, nr. 77  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartamentul Cloudless este situat pe Bd. Unirii, la circa 300 de metri de plaja.

Printre serviciile din zona se numara :
1. Minimarket ( deschis nonstop ) la cca. 20 de metri;
2. Statie maxi-taxi cu destinatia Mamaia, Navodari sau Constanta (centru) la cca. 20 de metri;
3. City Park Mall in incinta caruia se afla si Hipermarketul Cora pe langa multe alte brand-uri, este situat la cca. 2 km.
4. Cea mai apropiata piata, complex alimentar si bancomate le gasiti la aproximativ 200 m.
5. Statia O M V - Viva la aproximativ 200m.
Punctele de atractie turistica din proximitate, sunt:
1. Delfinariul, este localizat la cca. 1 km.
2. Satul de Vacanta - parcul de distractii Luna Park situat la aproximativ 1 km.
3. Telegondola Mamaia ( cu care puteti ajunge la Cazino Mamaia, in centrul statiunii ) este situata la circa 1. 5 km.

In locatie mai puteti beneficia de: masina de spalat, aragaz, frigider, fier de calcat.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Bogdan Botez
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,