adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Britannia din Constanta

Constanta , bd-ul Ferdinand, nr. 98  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Britannia din Constanta


   Ana Maria C. din Mihail Kogalniceanu
nota: 10
schedule sejur: 05.06.2017 - 05.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul foarte mare,curat si cu tot ce iti trebuie.Amplasat intr-o zona foarte buna cu 20 min de mers pe jos pana la plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
Răspunsul unității:
Ana Maria, multumim frumos!
Va asteptam si la anul!!
   Gabriela din București
nota: 9
schedule sejur: 04.11.2016 - 08.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatios, curat, gazda prietenoasa, dotat cu strictul necesar
thumb_down
Aprecieri negative:
A 2-a toaleta nefunctionala, 2 prosoape pentru 4 adulti :(
Răspunsul unității:
Toaleta a fost reparata intre timp, multumim pt sesizare. Daca nu au fost 4 prosoape, ne cerem scuze, a fost o scapare din partea nostra. Sper ca pe viitor, in cazul in care ceva le lipseste clientilor, acestia sa ne spuna:) Era bine sa ne fi sunat, ca rezolvam imediat problema prosoapelor! Daca va putem ajuta cu ceva in plus vrem sa ne sunati.
   Vitalie din Chișinău
nota: 8.2
schedule sejur: 17.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios, amplasat aproape de centrul Constantei, curat si ingrijit.
   Iulia F. din Köln
nota: 10
schedule sejur: 27.04.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea si amabilitatea proprietarului , un apartament spatios ,curat ,dotat cu absolut tot ce este necesar , zona centrala ,liniste .cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentul se situeaza la etajul 4 din4 fara lift dar toate celelate plusuri fac ca acest mic disconfort sa dispara ☺
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru comentarii si va mai asteptam, sa reveniti din Germania!
Din pacate, e imposibil sa montam un lift:)
   Mioara din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 14.03.2014 - 16.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament foarte dragut amenajat, cu o bucatarie frumos si complet utilata, doua bai, o sufragerie frumoasa si un dormitor confortabil!
Am stat de doua ori in acest apartament si cu siguranta voi reveni!
Mi-ar placea ca data viitoare sa functioneze si jacuzzi-ul :D!
Răspunsul unității:
Buna ziua Mioara, ai dreptate cu jacuzzi-ul cazii, el va functiona data viitoare cand ai sa revii, a fost o problema electrica , iti multumim ca ne-ai atras atentia.
   Elena Gabriela V. din Rasnov
nota: 10
schedule sejur: 25.10.2013 - 27.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament dragut,cu mobilier nou si curat si o gazda pe masura!multumim!
Răspunsul unității:
Va multumim si noi si va reasteptam!!
   Alin P. din Targoviste
nota: 9.7
schedule sejur: 01.05.2013 - 04.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este nou si utilat pe masura, nu au existat lipsuri si nici neplaceri cu vecinii sau proprietearii.
Răspunsul unității:
Multumim, va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Valentin Ticu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,