Apartament Aurora din Constanta

Constanta, str. Piata Ovidiu, nr. 11  
Nota 9.56 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Isabela Elena din Ploiesti

Recomand cu incredere celor care isi doresc sa petreaca concediul intr-un apartament curat, cu personal foarte amabil, cu vedere spre mare, portul tomis si Piata Ovidiu. Locatia este foarte aproape de principalele centre de interes din Constanta ( Plaja Modern, Muzeul de istorie, acvariul si portul Tomis, Cazinoul si faleza din Constanta la doar cateva minute de mers pe jos, ). Multumesc foarte mult pentru amabilitate gazdei.

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul Aurora este situat în Constanța, zona Piața Ovidiu-Cazino. Gradul înalt de confort este oferit de compartimentarea unității de cazare: două camere spațioase, bucătărie și un balcon care oferă o privelişte superbă a Mării Negre, de dotarea acesteia,astfel: TV LCD, aer condiționat, aragaz, frigider, mașină de spălat rufe.
Datorită poziționării sale, alegând această (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.