adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Anastasia din Constanta

Constanta , str. Dragoslavele, nr. 1c  
Nota 9.9/10 Excepțional !
11 recenzii
George din Bucuresti (14.08.2017)

Curat, utilat, totul ok

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartament modern, mobilat si utilat (inclusiv centrala proprie, AC si internet wireless). Este situat in cartierul Faleza Nord la 50 de metrii de plaja si 2Km de statiunea Mamaia (o zona linistita unde briza marii este simtita din plin).

In limita a 30 de metrii intalniti plaja, faleza de promenada, teren de joaca pentru copii, piata, magazine, patiserii sau statie de taxi.

Locurile de parcare nu sunt o problema (sunt mai multe decat masini; pozele 1-12).

Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check schimb valutar
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nicoleta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,