adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Adrys aproape de Plaja Reyna din Constanta

Constanta , str. Intrarea Maior Sofran, nr. 5  
​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare.
Dragii nostri, Apartament Adrys va asteapta cu portile deschise pentru un sejur de relaxare la malul marii intr-un apartament nou, la 1 minut de plata Reyna si la 5 minute de statiunea Mamaia. Plaja Reyna este un loc minunat, atat pentru dumneavoastra, fiind un loc potrivit pentru relaxare, cat si pentru cei mici, avand un loc de joaca destinat acestora. Apartamentul este localizat intr-un bloc nou, cu lift, la etajul 8/9. Privelistea asupra lacului Tabacarie este cu totul si cu totul deosebita.

Apartament Adrys pune accent pe curatenie, seriozitate si satisfacerea nevoilor clientilor.

Atractii:
-Delfinariul, 3 minute de mers pe jos
-Plaja Reyna si Restaurant Reyna, situate in imediata apropiere a locatiei
-Centrul istoric al orasului (5 km)
-Faleza Cazinoului din Constantab (5 km)
-Autoservirea Adivin (unde masa este pe pentru toate buzunarele), Mc Donald`s (3 minute de mers pe jos)

Va asteptam cu drag la mare!!
Apartament Adrys
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dobre Adriana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,