Pensiunea Castalia din Colina

Jean-luc din Conflans-en-jarnisy

Personal competent!

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Situata intr-o zona mirifica, la doar 12 km de centrul satului Murighiol, incojurata de spatiu verde, Pensiunea Castalia va asigura clipe de neuitat pe malul lacului Razim, acces rapid la canalalele si lacurile Deltei ( Lipoveni, Dunavat, Mustaca, Dranov, Holbina, Canalul Sfantu Gheorghe, Marea Neagra )

Construita in anul 2006, Pensiunea dispune de 10 camere duble, dotate la nivel European cu aer (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ispas Suzanne
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.