adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Exotic House din Codlea 3 grade grade grade

Codlea , str. Liliacului, nr. 1
la 15.8 km de centrul loc. Brasov  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Exotic House din Codlea


   Daniela din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune curata, personalul dragut, pozitia este aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut faptul ca inainte cu 4 zile m-au sunat sa imi spuna ca nu pot onora rezervarea facuta, desi anterior discutasem si confirmasem pensiunii ca vom veni.
   Adrian G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 20.12.2014 - 22.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, raport pret/calitate foarte corect.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu am avut frigider in camera
   Peter din Budapesta
nota: 8.3
schedule sejur: 03.12.2012 - 04.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune curata, confortabila la un pret accesibil.
   Ana-maria din Targoviste
nota: 6.8
schedule sejur: 15.04.2012 - 16.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozele nu mai reflecta realitatea, camerele arata imbatranite. Pensiunea se afla situata intr-un cartier de locuinte si deci privelistea de la geamul camerei este catre niste blocuri.
   Cristi C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2011 - 14.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambinet placut si f relaxant. Ospitalitate si comfort la preturi accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu wirless-ul.
CONTACT UNITATE
Sumanaru Claudiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,