adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Caraiman din Codlea

Codlea , str. Depozitelor, nr. 1 (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Brasov)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.4/10 Bine
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:7.8
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:8

Recenziile pensiunii Caraiman din Codlea


   Cristina din Iasi
nota: 7
schedule sejur: 21.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca personalul hotelului s-a purtat foarte amabil cu noi si au fost mereu disponibili.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut faptul ca toate camerele la ei au acelasi pret pe noapte. Noi 2 ( eu si prietenul meu) am fost cazati intr-o camera dintr-o categorie inferioara celora din pozele de pe site. Aceasta arata fix ca o camera de motel, cu intrarea direct de afara, la parter, dintr-o laterala a cladirii, avand geamurile pozitionate sus fata de pardoseala. (la aprox 1,80 m). Sederea la ei a fost OK, dar pretul pe noapte pt aceasta camera nu se justifica in comparatie cu celelalte camere care aveau balcon sau geamuri pe unde chiar patrundea lumina naturala sau unde puteai vedea afara etc.
   Ioan din Iasi
nota: 8.3
schedule sejur: 19.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, restaurantul
   Mirela din Timisoara
nota: 8.3
schedule sejur: 12.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita, camere curate, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul de la camera alaturata se auzea tare.
   Laura din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte curate si cu toate cele necesare, o gradina superba si niste oameni extraordinari!
   Emil Radu din Tirgu Trotus
nota: 7.7
schedule sejur: 09.05.2016 - 10.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, bine pregatit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este foarte aproape de drum si sunetul este obositor
Camerele din spate au o priveliste intr-un depozit.
In camera este un miros urat, pe care la inceput incearca sa il mascheze cu un odorizant puternic.
   Gheorghe A. din Golesti/jud. Vrancea
nota: 9
schedule sejur: 06.05.2016 - 08.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,personal amabil,mobilier de calitate,lenjerie curata,prosoape curate......mic dejun la alegere(a la carte)...restaurantul curat....bravo...dimensiunile camerelor generoase....
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este de inalta tinuta si ar fi mertat privelisti mai frumoase in imediata vecinatate (poate vecinii o sa-si amenajeze curtile....?!?!...
   Maria Cristina G. din Targoviste
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata in urma cu cateva luni in acest minunat loc.
Am gasit linistea de care aveam nevoie pentru a uita de stresul pe care il acumulez zilnic la munca sau acasa...
Va recomand cu incredere,totul este foarte bine intretinut.
   Iulia C. din Braila
nota: 9.5
schedule sejur: 14.05.2016 - 17.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia exemplara; amenajarea cu un gust a camerelor si a teraselor exterioare; personalul foarte amabil; pretul rezonabil;
recomand tuturor cu drag.
   Victor din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 04.04.2016 - 05.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele arata foarte bine, totul este nou si foarte curat. Personalul este extrem de amabil. Raport pret calitate excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nicio nemultumire.
Răspunsul unității:
Mulțumesc pentru notele acordate și te mai așteptăm pe la noi!
CONTACT UNITATE
Recepție - Cătălin Alexe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,