adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Caraiman din Codlea

Codlea , str. Depozitelor, nr. 1 (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Brasov)  
Nota 7.9/10 Bine
9 recenzii
Cristina din Iasi (17.11.2016)

Mi-a placut ca personalul hotelului s-a purtat foarte amabil cu noi si au fost mereu disponibili.

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare.
Situată la ieșire Codlea pe drumul Hălchiului spre Târgu Mureș
Un singur nivel - 6 camere duble, cu baie proprie fiecare
Minibar, internet WiFi, parcare păzită, minibibliotecă, darts, cablu tv, parcare proprie supravegheată video cu infraroșu
Situată la 15 minute de Braşov, la 10 minute de localitatea Hălchiu
Punct de confluență între Codlea-Vulcan-Cristian-Râșnov spre județul Argeș, Codlea-Hălchiu spre Târgu Mureș, Codlea-Făgăraș spre județul Sibiu
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check scaun bebe
  • check persoane cu dizabilități

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Recepție - Cătălin Alexe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,