adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Verde din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Dunarii, nr. 172  
​Capacitate: 31 adulți și 11 copii în 14 spații de cazare.
Pensiunea Verde se afla asezata in partea estica a orasului Cluj Napoca.

Distanta fata de cateva repere : Aeroportul la cca 3,5 km, Iulius Mall cca 1 km, Expo Transilvania cca 1km, Leroy Merlin cca 300 m, Selgros cca 150 m.

Pensiunea are 12 camere moderne, dotate cu tv-lcd, cablu rds, internet wi-fi gratis, minifrigider, biae cu cabina de dus, uscator de par, prosoape ,consumabile igiena personalaetc.

Camere au balcon, iar 8 camere au aer conditionat individual.

La parter avem un Bar Restaurant si terasa exterioara fiind foarte apreciate de clienti,

Receptia este non stop .Pe timpul sederii oaspetii au la dispozitie ceai si cafea filtru din partea casei.
Va asteptam cu drag.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,